5 metode să îți instalezi un birou acasă

Publicat pe 09 September 2021.

Lucratul de acasă constituie o oportunitate de regestionare a timpului și a limitei dintre viața personală și cea profesională. Totodată, pentru majoritatea dintre noi, reprezintă o provocare de adaptare a locuințelor. Monica Cirstea, arhitect Omnia Design Studio, ne propune  câteva idei pentru amplasarea biroului acasă.

  1. Folosește masa din living

În cazul în care munca ta de birou presupune doar lucrul la laptop, utilizarea mesei din living poate fi soluția cea mai eficientă, singurul inconvenient fiind nevoia de a strânge și depozita laptopul într-un spațiu dedicat atunci când spațiul trebuie cedat mesei în familie. În plus, dacă este o masă încăpătoare, pot lucra și doi membri ai familiei în același loc.

  1. Mobilier de living cu birou integrat

Dacă preferi un loc special dedicat pentru lucru care să nu contrasteze cu stilul camerei de zi, poți face un mobilier de living pe comandă cu biroul integrat discret în ansamblul bibliotecii. O astfel de soluție este practică și totodată elegantă, potrivită mai ales pentru o garsonieră, unde flexibilitatea utilizării camerei de zi trebuie intens valorificată.

  1. Birou integrat în dulap

O soluție inedită este aceea de a ascunde biroul în spatele ușilor pe perioada cât acesta nu este utilizat. Există astfel de piese de mobilier deja făcute, dar dacă dorești ceva mai special poți face chiar tu pe comandă biroul, eventual ascuns în spatele unor uși glisante.

  1. Biroul în dormitor

Aceasta reprezintă deja o soluție clasică, mai ales când e vorba de camere pentru copii. Această variantă valorifică dormitorul și pe perioada zilei și păstrează nemodificate celelalte încăperi, fiind pretabilă mai ales familiilor cu mai mulți membri, unde fiecare are nevoie se spațiul său de lucru. Biroul din dormitor poate fi o piesă de sine stătătoare sau poate fi gândit împreună cu restul mobilierului. În dormitorul matrimonial, un birou minimalist poate lua locul cu succes măsuței de toaletă.

  1. Cameră dedicată

Dacă spațiul ne permite, cea mai bună variantă este cea de a avea o cameră dedicată pentru birou, mai ales dacă lucrăm permanent de acasă. În acest fel ne putem desfășura activitatea mai eficient, fără a fi întrerupți și putem depozita separat toate documentele necesare. În plus, este și un cadru mai profesionist de întâlnire în cazul în care este necesar să primim vizite în interes de serviciu.

Despre Denisa Lazaride

Denisa LazarideA terminat Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București datorită pasiunii sale pentru scris și a curiozității sale despre lumea din spatele ecranului. A lucrat în televiziune timp de un an, unde și-a descoperit pasiunea legată de tot ce înseamnă vizual. A început în paralel un job de Asistent Social Media, unde a reușit să își clădească bazele spre un domeniu profesional mult mai creativ. În prezent, ocupă funcția de Social Media Specialist care reușește să îmbine atât pasiunea sa pentru vizual, cât și cea pentru scris. Scrierea de articole pentru acest blog este dată de pasiunea autorului pentru design interior, dar și din dorința de informare a cititorilor despre dedesubturile mai serioase ale domeniul imobiliar.

Îți recomandăm

De Black Friday ai reduceri de până la 12.000 euro la locuințe

GENERAL

Comision agentie imobiliara – Ce trebuie să știi

GENERAL